خریدار میتواند با داشتن شرایط زیر سفارش خود را در زمان تعیین شده و شرایط ذکر شده مرجوع نماید:

شرایط بازگشت و تعویض کالا

تیم پشتیبانی ثاب گلد بصورت تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان هستند. هدف آن‌ها این است که شما خرید راحت و رضایت‌بخشی داشته باشید. به همین دلیل فقط برای کالاهایی که مشکل ظاهری و فیزیکی دارند و یا با سفارش مشتری مغایرت دارند،‌ امکان عودت وجود دارد.

روند مرجوع کردن کالا،‌ بازگشت وجه

در صورتی که کالای شما شرایط گفته شده در قسمت قبل را داشت (یعنی مشکل ظاهری و فیزیکی داشته باشد و یا مطابق با سفارش شما نباشد)، مشتری باید حداکثر تا 24 ساعت بعد از دریافت کالا، این موضوع را به پشتیبانی ثاب گلد اطلاع دهد. بعد از انجام بررسی‌های لازم و تایید نهایی توسط کارشناسان ثاب گلد،‌ آدرس فروشنده برای عودت کالا به مشتری اعلام می‌شود و مشتری باید سریعا کالا را از طریق پست به همراه بیمه کالا، برای فروشنده ارسال کند و کد رهگیری مرسوله را در اختیار پشتیبانی قرار دهد.عودت وجه مشتری بعد از دریافت کالا مطابق با فاکتور انجام می‌شود.

در صورتی که کالای شما شرایط گفته شده در قسمت قبل را داشت (یعنی مشکل ظاهری و فیزیکی داشته باشد و یا مطابق با سفارش شما نباشد)، مشتری باید حداکثر تا 24 ساعت بعد از دریافت کالا، این موضوع را به پشتیبانی ثاب گلد اطلاع دهد. بعد از انجام بررسی‌های لازم و تایید نهایی توسط کارشناسان ثاب گلد،‌ آدرس فروشنده برای عودت کالا به مشتری اعلام می‌شود و مشتری باید سریعا کالا را از طریق پست به همراه بیمه کالا، برای فروشنده ارسال کند و کد رهگیری مرسوله را در اختیار پشتیبانی قرار دهد.عودت وجه مشتری بعد از دریافت کالا مطابق با فاکتور انجام می‌شود.

اگر ایراد فنی یا فیزیکی کالا و مغایرت داشتن آن با کالای سفارشی مشتری توسط کارشناسان ثاب گلد تایید شود، هزینه مرجوع کالا، به عهده گالری است.

اگر تشخیص عدم تطابق کالا سفارشی با کالای دریافتی توسط مشتری،‌ بدون نیاز به باز کردن پلمپ (آکبند) کالا امکان‌پذیر باشد، با باز شدن آکبند (پلمپ) کالا، امکان عودت کالا برای مشتری وجود ندارد و نمی‌تواند آن را مرجوع کند.

کالای عودت شده باید از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود (یعنی زمانی که برای مشتری ارسال شده است) باشد، اگر هر گونه تغییری در فرم ظاهری محصول وجود داشته باشد، شرایط مرجوع شدن را نخواهد داشت.